Suosnivač Pirate Baya: ‘Vrijedilo je biti u zatvoru zbog Pirate Baya’!

Fredrik Neij, jedan od suosnivača popularnog torrent pretraživača The Pirate Bay, nedavno je izašao iz švedskog zatvora i za TorrentFreak je izjavio kako je ‘vrijedilo biti u zatvoru zbog Pirate Baya, kada u obzir uzmete to koliko taj sajt znači ljudima’.

Neij se nakon izlaska iz zatvora vratio u Laos, te je za TorrentFreak prokomentarisao svoje vrijeme provedeno u švedskom zatvoru, koji nije ni sličan zatvorima kakve viđamo u holivudskim filmovima. ‘Kao i većina ljudi, o zatvorima sam znao samo ono što sam vidio u američkim filmovima. Sada kada imam iskustvo iz prve ruke, sretan sam što mogu reći da je pravi zatvor znatno drugačiji (…). Imao sam vlastitu sobu od 10 kvadrata, sa pravim vratima i bez rešetaka na prozoru’, izjavio je Neij. Iako mu je zatvorska uprava zabranila pristup njegovoj staroj Nintendo konzoli, u svojoj ćeliji je imao pristup Samsung Smart TV-u i novijim konzolama, a bio je sretan što su neki ljudi uspjeli da u zatvor prokrijumčare USB stickove i microSD kartice sa TV serijama kao što su Archer, Futurama i Firefly. Pored toga, Neij je u zatvoru mogao i da uživa u muzici, iako je imao pristup tek starom discmanu, za koji je morao kupiti CD-ove, koji su bili ‘vjerovatno prva legalna muzika’ koju je kupio u ovom mileniju.

‘Kompjuteri i internet mi nisu nedostajali koliko sam očekivao. Najviše mi je nedostajao instant pristup informacijama na koji sam navikao. U zatvoru sam koristio TEXT-TV za vijesti umjesto web sajtova’, izjavio je Neij, te dodao: ‘Tek kada izgubite pristup internetu i kada morate raditi stvari kao da su rane 90-e, shvatite koliko ovisite o njemu’.

Ako Vam se svidio ovaj članak ne zaboravite podijeliti sa prijateljima!

Komentariši

