Izvještaj: Korisnici LinkedIna najbogatiji, Instagram obožavaju tinejdžeri!

Kroz analizu brojnih dosadašnjih istraživanja kompanija poput Piper Jaffraya, Bussines Insider je došao do zanimljivih zaključaka kada je riječ o popularnosti društvenih mreža kod određenih dijelova američke populacije. Neki od zaključaka koje je BI objavio u svom najnovijem izvještaju, pokazuju sljedeće:

LinkedIn najviše koriste visokoobrazovani i bolje plaćeni korisnici: čak 44 posto Amerikanaca koji koriste ovu mrežu imaju godišnje prihode veće od 75.000 dolara.

Instagram je, s druge strane, najprihvaćenija i najrasprostranjenija društvena mreža među američkim tinejdžerima: 32 posto tinejdžera reklo je u jednom istraživanju da im je Instagram najbitnija i omiljena društvena mreža, što je za Facebook reklo samo njih 14%.

Pinterest najviše koriste pripadnice žeskog spola: u istraživanju iz prošle godine utvrđeno je da na njemu profil ima 42 posto žena i samo 13 posto muškaraca.

Snapchat, Vine i Tumblr imaju najveći broj mlađih korisnika dobi od 18-24 godine, dok Facebook, Twitter, LinkedIn i Pinterest pripadaju mrežama koje imaju nešto starije korisnike, prosječne dobi od 18 do 34 godine.

Koje društvene mreže vi koristite?

Ako Vam se svidio ovaj članak ne zaboravite podijeliti sa prijateljima!

Advertisements

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s