Autodesk predstavio vlastiti engine za razvoj igara!

Proizvođač dizajnersko-inžinjerskog softvera, Autodesk, odlučio je duboko zagaziti u igraću industriju. Firma je, naime, predstavila grafički engine za razvoj igara po imenu Stingray.

Dotični se busa u prsa brzim prebacivanjem iz faze dizajniranja u fazu gameplaya preko samo jednog klika, što bi trebalo ubrzati prototipiranje gameplaya. Također, Stingray će imati direktnu real-time vezu sa Autodeskovim softverom za animaciju 3D modela u cilju što jednostavnijeg i bržeg tweakanja likova i objekata u nastajućoj igri. Pored toga, engine podržava i gotovo sve moderne specijalne grafičke efekte, kao i Nvidijin PhysX. Dizajnirane svjetove i igre je moguće brzo eksportovati za različite platforme, od PC-a i Oculus Rifta, preko Xbox Onea i PlayStationa 4, pa do iOS-a i Androida. Navodno, Stingray je dovoljno fleksibilan, kako za FPS-ove, tako i za RTS-ove i RPG-ove.

Stingray engine će biti dostupan već od 19. avgusta, po cijeni od 30 ili 50 dolara mjesečno, zavisno od toga kakvu podršku želite. Do kraja ljeta će Autodesk vlasnicima enginea ponuditi i licencu na alat za 3D modeliranje, Maya LT.

Kako sve to izgleda u praksi, pogledajte u priloženom videu.

Ako Vam se svidio ovaj članak ne zaboravite podijeliti sa prijateljima!

Advertisements

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s