LOL je mrtav, živio HA-HA!

Istraživanje koje je na svojoj mreži proveo Facebook otkrilo je da korisnici polako zaboravljaju kratice poput ‘LOL‘ te se okreću sličicama i jednostavnom ‘ha-ha‘.

Ako je vjerovati informacijama koje je nedavno objavio Facebook, korisnici njegove društvene mreže počinju zapostavljati akronime poput ‘LOL’ ili ‘OMG’ te se okreću pisanjem jednostavnog ‘ha-ha’ ili ubacivanjem nekog od brojnih emojija u svoje poruke. ‘Ha-ha’ trenutno mijenja više od 51% smjehova na Facebooku, dok iza 33% stoje emojiji. LOL drži svega 1,9%. Malene sličice koje pokazuju raspoloženje su, veli studija, popularniji među mlađom populacijom, odnosno među ženama nego među muškarcima.

Čini se da moderna cool ekipa okreće leđa davno utemeljenom internetskom govoru i okreće se vizualnom obliku komunikacije. Slika ipak govori hiljadu riječi – ko zna možda ćete i vijesti na ovim stranicama uskoro čitati isključivo kroz emojije.

Koji je vama najomiljeniji?

Ako Vam se svidio ovaj članak ne zaboravite podijeliti sa prijateljima!

Advertisements

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s