Facebook testira animirane GIF oglase!

Dragi Facebook korisnici, evo još jedne vijesti koja bi vas mogla izritirati. Ova društvena mreža ima u planu dodati novi format oglasa – animirane GIF oglase. Facebook želi ponuditi još jedan način oglašavanja, ali korisnicima sigurno neće biti drago kada im počnu ‘plesati’ GIF oglasi.

Već su se pojavila prva poduzeća koja testiraju ovaj novi način oglašavanja, a među prvima su Wendy's, koji prikazuje neku svoju novu salatu i Kaut, brazilska Coca-Cola. U Facebooku napominju kako se testiranje radi na malom broju postova te da je sve to zagrijavanje prije službenog puštanja GIF oglasa. ‘GIF može biti zabavan i uvjerljiv način komuniciranja.’, izjavili su u Facebooku. Pitanje je da li tako misle i njihovi korisnici. Sigurno neće biti previše onih kojima će se svidjeti GIF oglasi, ali Facebook je tako odlučio i više nema nazad.

Glavno da su oglašivači došli na svoje, to je Facebooku u ovom trenutku najvažnije. Ionako će se korisnici korak po korak naučiti na nove stvari, u ovom slučaju, na animirane GIF oglase.

Koliko često ste na Facebooku?

Ako Vam se svidio ovaj članak ne zaboravite podijeliti sa prijateljima!

Advertisements

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s