Glavni urednik piše: Ovo nije kraj! Poruka za fanove Tech vijesti

Dragi moji fanovi, znamo da na Tech vijestima nema redovnih vijesti i skoro nikako. Za sve to u zadnjih 4-5 mjeseci nisam imao vremena. Jednostavno, prezauzet sam sada drugim stvarima. Vjerojatno ste svi čuli putem internetskih portala na Balkanu o mojim projektima, radiju ali i TV-u. Baziran sam na projektu Cadence.

Osim toga, postoje i druge stvari koje su me spriječavale da nastavim sa radom na našoj lijepoj stranici… Ali, ovo nije kraj. Pišem vam ovaj članak kako biste znali da sam živ, naravno, i da sam sada više fokusiran na druge stvari.

Ubrzo ćemo nastaviti sa radom naše stranice, s puno novih ideja i sl., bit ćete informisani o tome više u buduće, ovdje – na istom mjestu.

A do tada lijep pozdrav od autora Tech vijesti 😀

Haris Aščalić

Komentariši

