Da li biste pisali za našu stranicu Tech vijesti?

Cijenjeni fanovi, ako imate vještinu pisanja IT članaka i ako to volite, možda biste mogli pisati upravo za ovu našu lijepu stranicu Tech vijesti?

Ako ste zainteresovni kontaktirajte mene, autora Harisa Aščalića na e-mail: ascalicharis@outlook.com.

Prvo bismo se upoznali, kako bi dobio dojam da ste pošteni i da ovo radite iz ljubavi. Ovo ne biste radili za platu, nego zato jer to volite. Stranica bi vam služila da se još više usavršite u pisanju i sl. A ako pored toga imate ideju kako i zaraditi od ovoga? 30% od toga bi išlo meni kao autoru, koji je ovu stranicu učinio ovakvom, i koji vam je omogućio pisanje i sl.

Zašto ovo radim? Zato jer sam sada prezauzet drugim stvarima. Ja sam na ovoj stranici napravio ogromnu pauzu i stvarno bi mi bilo krivo ako samo bude stajala ovako. Šteta velika, svakodnevno ima posjete iz par zemalja.

Još jednom, ako mislite da možete i vi raditi na stranici, kontaktirajte me!

Komentariši

